Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2011 19:31 - Понякога всичко, от което човек се нуждае, е нова гледна точка !
Автор: mirandolina Категория: Изкуство   
Прочетен: 9490 Коментари: 10 Гласове:
20

Последна промяна: 23.01.2011 19:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

***
 

„Аз кимнах, а той продължи:
      -         Аз съм проницател. Това е дарбата ми. Някои хора могат да пеят или да тичат много бързо, а пък аз виждам разни неща, които другите пропускат. Прозирам ги. А повечето от тези неща изобщо не са скрити, ако искаш да знаеш.
Джоунс подпря ръце в пясъка зад гърба си, отпусна се назад и вдигна лице нагоре:
-         В различните случки и у всеки човек аз виждам такива подробности, които хвърлят нова светлина върху нещата. Дават нова гледна точка. Всъщност на повечето хора им липсва точно това – гледна точка, по-широк поглед върху цялата картина. Така че аз им осигурявам по-различен поглед. Давам им възможност да премислят, да си поемат въздух и да започнат живота си наново.”

 ***
„... В края на краищата, всеки един от нас се намира или в криза, или излиза от криза, или се е отправил към поредната криза в живота си. Криза ли ? Ами това е просто част от съществуването ни на тази земя.”

***

„Прошката е свързана с миналото. Доверието и уважението- с бъдещето. Прошката е винаги на другите и те са в правото си да ти я дадат или да я откажат, но създаването на уважение и доверие към теб самия лежи в собствените ти ръце.... и ти трябва да ги постигнеш.”

 ***

„- Много е просто – отговори Джоунс. – Младежо, ти трябва просто да се превърнеш в човек, на чието присъствие всички се радват ! Това е най-великата тайна на успеха в човешкото съществуване. Човек, който я е разгадал, държи света в ръцете си. Ще ти кажа защо. Защото всички се радват на присъствието на този човек. Той е забавен, щастлив и изпълнен с ентусиазъм. Той е направо „магнит за хора” и затова, околните разполагат с възможности и подкрепа, които искат да дадат на някого и този забавен човек получава от тях повече...”



Мили приятели,

Отдавна съм сред вас и съм се грижил за всички ви повече, отколкото предполагате. Много пъти, дори когато не сте ме виждали, нито сте чувствали присъствието ми, аз съм бил край вас – наблюдавал съм отблизо и съм слушал внимателно.

Времето, което прекарвате на тази земя, е дар, който трябва да се използва мъдро. Не пилейте излишно думите или мислите си. Помнете, че дори и най-простичките действия оставят неизмерима следа в света... И тя съществува вечно.

            Не мисля, че някога ще ме видите отново, поне не и тук, на този свят, но вярвайте, че семената, които съм посял във вас, са достатъчни, за да ви помогнат да вървите напред. Това са семената на новия поглед. През предизвикателствата, които ви предстоят, ще разберете, че тези семена са по-ценни от диаманти и злато.

            Разбира се, в тежки времена хората неизменно търсят отговор. Понякога той лежи през очите им, но те не го виждат, защото им липсва правилната гледна точка. Мнозина от вас са изпитвали това през живота си. Но днес вие знаете една тайна, която много други не разбират. Причината в тежки времена да не намираме отговор е, че към този момент отговор не същетвува !

            Когато са отчаяни, хората най-силно се нуждаят от нова гледна точка. Защото тя носи покой. Покоят води до яснота на мисълта. Ясната мисъл ражда нови идеи. А от идеите разцъфтява ... отговорът. Нека съзнанието и сърцето ви винаги остават чисти. Гледната точка може да бъде изгубена толкова лесно, колкото и да бъде намерена.

            Оставих ви всички семена в куфара просто за да ви напомня, че вие също трябва да засаждате ваши семена в сърцата на онези, до които се докосвате. Ще почетете паметта ми най-добре с вашето дело.

            Не съм си отишъл завинаги. Винаги ще съм наблизо.

            Най-хубавото предстои.

 

            Джоунс





Тагове:   Анди,   андрюс,   проницателят,


Гласувай:
20



1. demar - "Помнете, че дори и най-простичките действия оставят неизмерима следа в света..."
23.01.2011 19:51
Да ти пожелая простичко :
Хубава и топла вечер !
цитирай
2. karambol5 - Хубава и топла вечер и от мен ;)
23.01.2011 19:52
Хубава и топла вечер и от мен ;)
цитирай
3. mimayordanova - Благодаря.
23.01.2011 20:21
Благодаря.
цитирай
4. mirandolina - Ще помня !
23.01.2011 20:49
Благодаря, нека да е топло в душите ни !
demar написа:
Да ти пожелая простичко :
Хубава и топла вечер !

цитирай
5. mirandolina - Благодаря !
23.01.2011 20:49
Спокойна и усмихната да е за теб !
karambol5 написа:
Хубава и топла вечер и от мен ;)

цитирай
6. mirandolina - И аз...
23.01.2011 20:50
благодаря, за посещението в блога.:)
mimayordanova написа:
Благодаря.

цитирай
7. valq05 - Всяка мисъл е важна:))
23.01.2011 22:45
Най-хубавото предстои...:)))))
цитирай
8. mirandolina - Винаги в...
24.01.2011 12:18
ОЧАКВАНЕ на ХУБАВОТО сме !:)))
valq05 написа:
Най-хубавото предстои...:)))))

цитирай
9. 4aiotgluhar4e - Прочетох тази простичка и гениална ...
24.01.2011 22:52
Прочетох тази простичка и гениална книга. Наричам я книга, защото не знам дали е роман. Страхотно ме впечатли. Ето това ми се е набило в паметта: "Мислил ли си някога колко често всъщност ние съдим за себе си по намеренията, които имаме, докато за всички други хора съдим по техните реални действия? Намеренията без реални действия са обида за онзи, който очаква най-доброто от теб."
Поздрави за хубавия постинг!
цитирай
10. tili - Благодаря!
26.01.2011 22:23
Хубава вечер:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mirandolina
Категория: Изкуство
Прочетен: 557104
Постинги: 282
Коментари: 65533
Гласове: 10886
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031