Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2018 13:36 - дерзайте,момци!
Автор: codetroina Категория: Музика   
Прочетен: 7544 Коментари: 14 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



   иде ред на...Спора за  спорадичната мизантропия.. 
   мадам Айн Ранд/ родена русска жидка  А З.Розенбаум..

     ще спорим..кой чел, кой праЕл пари, и кой ги..харчил, па и как..
     аз, ж стар/капиталиста, и гейт /демократина..и Аз. черв.комсомолка/ хах..
     за пустата му А Ранд, Икона на всичкото..депримиран комплексарин из НетЯ,
     аплаузи за един виден съблоокер, популярен като Ж, нашего брата..


image

Айн Ранд е прекомерно надценена както като литератор, така и като мислител — по същество тя е най-банален пропагандатор на „уж десните“ следовници на Троцки — либертарианците.

Макар и силно раздут като обем „романът“ „Атлас изправи рамене“ е слабо четиво, дължащо популярността си само благодарение на изкуствено форсирана PRопаганда — и нищо повече. Айн Ранд се е опитала да създаде „десен“ аналог на дистопията на Джек Лондон „Желязната пета“ — дори е копирала сюжетния модел. Но с позорно слаби резултати — и като художество, и като напън за концептуалност. А крайните й напъни за „деснота“ довеждат произведението й до продукт на най-банална левичарщина, опираща се върху догмата за класовата война.

Достойното място на романа на Ранд всъщност е до „Как се каляваше стоманата“. Романът на Островски божем има определени художествени достойнства — Ранд е нямала късмета текстът й да бъде силно пипнат от опитни люде както в литераторството, така и в идеологията, както са направили М. Горки и Иля Еренбург. с текста на Островски

  

и, едно малко по-различно мнение от обичайните хвалебствени такива. Във философията на Айн Ранд има добри елементи. Имам чувството обаче, съдейки по хората, които наблюдавам, издигащи я на пиадестал, че тази книга е вредна ако се чете от разни тъпигьози и хора, които мама и тати не са ги обичали и/или са израснали в среда, в която са ги тъпкали и малтретирали. Тия същите маниаци после порастват и намират Айн Ранд, която се превръща в техен Бог — превръщайки се в социопати, манипулатори и хора, които фалшифицират всякакви емоции — само и само да експлоатират и да тъпчат околните, печелейки само дивиденти за себе си.

 

Ти като си израстнал в среда, в която нямаш читави близки хора, много ясно, че тогава всякакви добродетелни качества като алтруизъм (дума с доста широка интерпретация) и прочие ще са ти чужди като концепция и ще проектираш собствените си недъзи върху другите.
Ама нали всеки има право на изказ, включително и аз в момента.

 

Та, да си имате едно наум преди да четете пасквилите на Айн Ранд от по 10000000 страници. Само дето е вероятно, че ще си изгубите времето, 
освен ако не сте някой като гореописаните. По-добре се насочете към Сун Дзъ, Марк Аврелий или дори Макиавели примерно. А не на разни мислителки като Айн Ранд, страдащи от недостиг на секс...и спорадична мизантропия..

 

А това, че е взимала помощи под фалшиво име да не го коментираме. Това само показва колко си противоречи въпросната във възгледите. 

Та така…мислители блоКови, дерзайте!




Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг

1. codetroina - назаем..от по-умните платформи..
06.11.2018 13:37
моля, само яки ..аргументи..
вие сте..
цитирай
2. codetroina - тоз лозунг е за неверноГо брата Го/ нъл си..падаш
06.11.2018 13:42
Айн Ранд: Свобода – да не искаш нищо, да не очакваш нищо, да не зависиш от нищо

/ нъл си..падаш по..умни дебели Томове..на хистерични бабки
цитирай
3. milady - ще питаме и марчето, после..
06.11.2018 13:46
като си преброи..кастанетите У клетата б. глава
цитирай
4. ednalady - da se kopiram..az..
06.11.2018 14:03
признавм, аз съм чела..Изворът и Новите интелектуалци..
05.11 21:41

и то в по-късна възраст,
което хи1 не ми попречи,
да бъда свободна, щастлива , богата и..надута..
и да разсипя 1 млн...
а, ти си фотографирай....трите тома, Жорж...
не ме бърка, не ме оправя...
цитирай
5. codetroina - Темата е важна.. опоненти..хич..
06.11.2018 14:12
такива жалкилокумджии..никъде другаде немаа...
цитирай
6. blackpredator - „романът“ „Атлас изправи рамене“ е слабо четиво
06.11.2018 16:39
еми согласен съм
страсть к чтению ми се изчерпи за десетина минути..
цитирай
7. milady - Аксиома на Джули, мъжовете след 40-йсе..за ташак на чайките ставате/изпитан и ноторен Факт!
06.11.2018 16:41
както казват..
06.02 12:06
и, преди имаше много луд народ,
само, че нямаше Интернет мегдан..
Агората на вечно незадоволените,влюбени в себе си..Нарциси
ето на, вчера ме..обиди един друг /с високи Естетични критерии,
и, сложни чувствени еквилибристики..
поради що, съм харесала..един друг от гилдията..
ме нарече..п.тка..
ето, това са „творците“ в Мрежата..хистерични неощипани моми..
цитирай
8. milady - Бляк, благ за докосването..пич..
06.11.2018 16:43
поне ми олекна..малко днес..
цитирай
9. codetroina - поне, кажи..
06.11.2018 16:47
че ,копирам..уникални..казуси..хихи...
..дЕба дембилския народ, деба..

Барак Обама. „Творчеството на Айн Ранд е едно от нещата, които бихме взели присърце, само ако сме на 17 или 18 години и се чувстваме неразбрани”, коментира Обама за „Rolling Stone”
цитирай
10. codetroina - не знам, дали има тук,
06.11.2018 17:39
автори, на които им заплащат..
силно се съмнявам..
изобщо, за мен Интернет е НайГолямата умно измислена..пропагандна машина,
за Уош Брейн...
а, за путетизма на килограм..ме е срам, даже и да говоря вече..
кошче за емоционална шлака...Психоанализа без пари..
не, ли?
цитирай
11. troina - с две думи..
06.11.2018 18:43
Номерът е, че всъщност бабичката пише много увлекателно, чисто като стил и не можеш да оставиш книгата. Обаче...После като се замислиш какво си прочел и те наляга отвращение и дълбоко съжаление за изгубеното време, защото т.нар. нейна философия е хапсолютен боклук."

"насилена и безсмислена в крайността си псевдо-философия" - това е едно от най-добрите и точни описания на творчеството на Ранд, които съм срещал на български
цитирай
12. codetroina - Гейтьо, аз задавам Тема,
07.11.2018 08:49
ти ме копираш..в твой пост..
уникално тъпоумен стил вадиш, честно..
поне, да помълчиш 1 час.. не бива ли..
ама, пърцуца..мирно..седи ли..
цитирай
13. blondinkas4uk09 - Ама Муцунка,
07.11.2018 11:15
тази жена е адски досадна и скучна. Нито една книга от нея не съм дочела до края, даже и есе от нея не успях да прочета до края. Имам една позната, която като ми говори, се едно А Ранд е пред мен и ми говори - ни спира, ни казва нещо интересно, а и темите са й същите ляляници. Като я видя, все за А Ранд ми хрумва и минавам по другата улица. :)
цитирай
14. troina - любима Нет тема, да..
07.11.2018 11:31
13. blondinkas4uk09 - Ама Муцунка,


но, да останем реалисти..
аз намирам в тази <дама> силно противоречие..
м-у думи и дела..затова ме провокира..
т.н. перманентен когнитивен дисонанс на д-р К.Г.Юнг..
допълнително подкрепен и подплатен с мн. яки жидски прийоми..
как да Я пропусна..
благ,шугър..ти си ми надежден коректив винаги..

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: codetroina
Категория: Музика
Прочетен: 425922
Постинги: 139
Коментари: 1426
Гласове: 682
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031